Kuddax!

Dags för kudden, ska upp 05.00 imorgon, yes! Ser jag väl inte direkt fram emot, men vad gör man inte för att få tävla! haha.. Naej så nu måste jag allt krypa i säng, har haft en otroligt mysig kväll med mina bästaste vän!

Imorgon kommer de bli lite halvtaskig uppdatering under förmiddagen från min sida för jag har inte hunnit göra några tidsinställda! Tyvärr.... Men ni får uppdatering när jag kommer hem! Bra va? ;) Förhoppningsvis är Therese på alerten här imorgon också, och jag tror hon jobbar med en ny design! :)

Puss o Kram o God Natt och allt sådant, håll tummarna imorgon!
//Caroline

                       

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Det ska jag göra Carro! Lyka till!

2012-03-18 @ 07:21:19
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0