Lång dag,

Hej allihopa!
Efter en riktigt lång dag är jag äntligen hemma igen. Har precis slängt i mig lite mat och tagit en dusch, och det är inte förän man sätter sig ner och slappnar av som man inser hur trött man egentligen är. Med andra ord: Helt slut!

Men jag är inte slut i onödan, för satan vilken bra dag detta har varit. Vi gick dubbel 0:a i både 1,05 och 1,10, var 7 hundradelar utanför placering i 1,05 och placerade oss som 7:a i 110. Duktig Misti!

Kommer med en mer nogrann utvärdering imorgon, just nu ser min säng väldigt inbjudande ut.

Vi hörs imorgon!

/ Therese

Några bilder från dagens framridning fotade av världens bästa Pappa.

Kommentarer
Postat av: sara

Heej!!

Älskar eran blogg!!! läser den varje dag!

Men undrar om du therese har en racesafe väst eller någon annan snygg? kan inte riktigt se det på bilderna!

Kram sara

2012-03-14 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0