Ledigt!

Asså herregud vad skönt med sovmorgon o ledighet! Ska strax smita upp till stallet och rida i paddocken under vår härliga vårsol, shit ser ni positiviteten? Haha, grymmt ju! Och allt bara för de är lite sol ute!
De är helt sjukt vad glad man blir när våren är på ingång, nu måste vi bara hålla tummarna att de håller sig såhär o inte kommer massa mer snö! :)

Dagen består nog till större del endast utav stallet, förhoppningsvis hinner jag med något annat ikväll, men vi får se vad jag orkar, har änna behov av att vara soffpotatis efter förra veckans galenskaper! Ska väl iallafall försöka orka mig ut och fira min pojkvän som fyller år imorgon! Om han hinner för han har väldigt mycket med sina kära båtar i nuläget, om han inte hinner så sticker jag nog till Therese en sväng bara för att checka läget! Är inte på partyhumör över huvudtaget just nu, och helst inte med folk jag inte känner.. Jaa joo jag känner Therese, men inte alla hennes polare!


Nää, nu blir de mysig frukost och sedan stallet, wiho!
Puss o Kram!
//Carro

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0