Lyxliv?

Vad är de vi kallar lyxliv?
Är de mycket pengar och en snygg bil?
Eller är de vårt liv så som vi helst vill leva de?

Jag lever inget lyxliv i mina egna ögon men jag är glad o nöjd med mitt liv och de är ju en annan typ av lyx? Eller? Inget lyxliv, men de är lyxigt att få vara nöjd o glad! Jag anser att man måste sluta vara perfekt i andras ögon och istället bli den perfekta versionen av sig själv, när du är de så kan du leva ditt lyxLIV!

För o bli de då? Vad krävs? Äsch, tänk efter vad du vill göra med ditt liv dina mål och framtidsplaner försök och nå dom, redan där är du på en bra start till din egna perfekta version! :))

Tycker bara de tål o tänkas på! :)
//Caroline


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens citat: Lyx = Att få vara glad & nöjd!! Behövs inte mer!! <3

2012-03-27 @ 23:47:52
Postat av: Anonym

Glömde: Postat av Lissie hihi

2012-03-27 @ 23:49:33
Postat av: Ellen Berntsson

Låter helt rätt !



Har en fråga då jag tycker att ni har lite erfarenhet om olika bett osv,

det är så att min häst Barcelona är väldigt stel och seg i munnen, jag rider på ett helt vanligt tredelat. Carro, du sa ju att Ninja var sådan i munnen och tänkte att du kanske kan tipsa om något bett som kan hjälpa ? :) Såklart så går det att träna bort vilket jag försöker men det blir inga framsteg ! Sen beror resultatet från häst till häst, men känner att det är värt att testa iallafall ! Tacksam för svar !

2012-03-28 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0