Meeeer!!!!

Haha, ni är för goa! Och jag lovar att slänga upp ytterligare ett inlägg med bilder!
Men inte försen imorgon! hehe.. Så ni får hålla ut ett tag till!

Snart väntar tacos här hemma, och efter de ska jag baka äppelpaj till la familia!

Tänkte dock bara passa på o nämna att Ninja var jätteduktig även idag, vet inte riktigt vad som hänt med min häst? Hon har blivit riktigt lugn (allt är ju relativt) och harmonisk de senaste, alltså hela denna veckan har hon vart som en dröm! Galopparbetet är helt annorlunda, hon har verkligen börjat sänka sig och arbeta med rumpan och ryggen, vilket är bra för hennes rumpa är så liiiten hihi!

Och med de menar jag att den är väldigt omusklad! Efter ridpasset skrittade jag ut en kort sväng med Erika o Fillan som promenerade sin lilla häst! Och de tror jag Ninja gillade, för när vi vände hemmåt gick hon helt plötsligt i slow motion, och ville inte alls gå hem, haha! Sötnos!

Den här hästen växer på mig mer o mer för varje dag, såklart jag blir arg på henne ibland när hon bara fjantar omkring, men de är mer typ av syskonkärlek, vilket de flesta av er garanterat känner igen? ;) Haha annars är hon helt underbar!

Imorgon väntar hoppträning på P, och kanske en tur i skogen på Ninna bus! :)
Ses senare godingar! Puss o Kram på er!

//Carro

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0