Mindre än en vecka kvar

Jag terroriserar varenda person jag bara kommer, och därför även er. Nu är det bara 5 dagar kvar, tills det är min dag och då steget som vuxen börjar. Jag har fått höra av så mycket människor att "fylla 18 är inget speciellt, det är överskattat", men det är en sån himla stor grej för mig. Delvis för att jag länge har varit den enda som inte har fått gå ut, ta körkort, boka resor osv. men också för att jag typ så länge jag minst längtat efter den här dagen. Och snacka om att jag längtar nu!

Red ut en sväng på Mips idag med Rebecca, hon var pigg och glad som vanligt. Det var riktigt härligt! Imorgon blir det ett lite lugnare dressyrpass för att sedan åka till Troya Horsearena (hemmaplan nästan ju!) på Lördag för att hoppa 1,00 m + 1,10 m. Dessutom är detta den första regionala tävlingen jag gör i hela mitt liv! Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag plugga körkortsteori, ska försöka hinna blogga mera ikväll.
/ Therese
Misti och jag, träning Troya Horse Arena

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

På vilken dag fyller du, så jag inte missar att gratta dig stort!! :)

2012-03-22 @ 21:41:42
Postat av: Therese, TACC

Hej Elin!

Jag fyller år den 28 mars, alltså på onsdag nästa vecka.



Kram!

2012-03-22 @ 21:45:35
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Okej, om jag inte träffar dig då så får du ett stort grattis i efterskott!!!!!! :D

2012-03-22 @ 22:26:37
Postat av: Elin Olsson

När jag träffar dig efter onsdag ;)

2012-03-22 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0