Ni har väl inte missat?

Ni har väl inte missat vår tävling hoppas jag???
Många som lyckats glida förbi den, och de är inte okej ;)! Haha, klicka på länken, kommentera inlägget och pang - du ahr chansen att vinna massa fina produkter från Espree!

http://tacc.blogg.se/2012/march/tavlingsdags.html#comment

Bland annat, Sommarspray, som är en flugspray mot alla möjliga läskiga kryp på sommaren!
Liniment Schampoo, ett superbra schampo för en häst som gått och ansträngt sig hårt!
Aloe Vera Jelly, en gelé du lägger på småsår för att snabba på läkning och undvika infektioner o annat!
3 in 1 sårspray, lite liknande aloevera gelen, fast den lägger också en läkande hinna ovanpå såret så smuts inte ska komma in!
Stain Remover, perfekt till den vita hästen eller till din hästvita strumpor och tecken, spraya på torka av och smutsen går bort! Perfekt till tävlingshästen som gärna skitar ner sig under natten!

Detta är ett superbra kit som ni kommer ha stor nytta av, jag har de mesta själv faktiskt och är supernöjd med produkterna! TÄVLA O VINN!

http://tacc.blogg.se/2012/march/tavlingsdags.html#comment

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vet inte riktigt om jag skulle ha någon användning för det... ;p

Men kanske ska anmäla mig ändå! :)

2012-03-22 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0