Nostalgitripp 2


Lyckans stund, när vi fått veta vi vann i Scandinavium 08'

Innan inridning i Hannover Horse Show, Tyskland 07' November
Vi vann även där

Jäkligt trött på o vara vilse i Verden, i Tyskland.
Seriöst, jag, Jossan o Hanna gick vilse i typ 5 timmar, så började de ösregna (se mitt fina hår haha)..
Här är typ en timme innan vi hitta hem haha!

Bad med hästarna, Danmark 08' Nordic League final innan färd mot EM i Tyskland.

Flyingedagarna, red för Alingsås!

Innan inridning på Scandinavium 08' inte trodde vi att vi skulle vinna då inte!

Mer bad med hästarna! Hihi så härliga bilder!

Ärovarv segrare Nordic League final i Danmark innan EM i Tyskland som jag nämnde tidigare!

Haha, Jag o Rory bild från Nord Irland när jag var över o testa Esmeralda!

Utridning från ett Heat av Tyska Paren 09'
Sjuuuuk som bara den var jag där.. Ush!

Bild från NEC 2009, svingrymm tävling!
Helt otränat lag o så vann vi! (:

Jag o Jossan ... eh... vet inte vad vi gör faktiskt?
Från individuella typ 09'

Vinnare Nisse Cup, 2009!

Jag o Hanna åkte flygskärm bakom båt i Bulgarien 09'

Haha hopp o skutt, tror detta är Nisse Cup 10'

På galoppbana o kollar fullblodsgalopp i Wales! 2010!
Räääätt coolt!

Jag o Hanna är fina på Ridskolan! typ 2006? eller 2007?

Laget som vann NEC 2009' SVINGRYMM TÄVLING!

Jag o Melde Nisse Cup 2006 tror jag!
15 år gammal ser inte särskilt stor ut på melde 142 hög haha!

Jag o Johanna på Skruttan o Lilla Gubben från Spring Pairs 2007!
Haha såå söta!

Jag o Klara rider fram innan Vårcupen 2010

Haha jag o Olivia från ett ridläger, borde vara typ 07? kanske 08?

Prisutdelning i A-final, EM Wales 2010!

Ridning i Scandinavium 2010
Obs ett par dagar innan tävlingarna!

Uppvisning i Tibro 2007, Polo var aningens taggad i starten!
Och japp jag trillade av!

Haha dressyr KM på Katja, vann faktiskt haha!

Shopping i Kungsmässan typ 08!
Haha snyggt eller hur? (;

SM 2007, GULD!

Polo stilar, vårcupen 2009!


Enjoy! Säg gärna till ifall ni gillade de! :)
//Carro


Kommentarer
Postat av: Anonym

sicken resa du har haft carro inte undra på att du är så grym :_D

2012-03-04 @ 18:13:32
Postat av: jossan

2008 var minsann ett år att minnas och sakna! Fler nostalgiinlägg!

2012-03-04 @ 18:19:19
Postat av: Elin Olsson

Mer, jättekul att se läsa och se alla bilder! :)

2012-03-04 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0