Nudå?

Okej, Ninja var hos tandläkaren igår då - överlag var munnen bra, men ni får mer om de där sen, de blir ändå lite omställning nu när jag äääntligen hittat ett bett som funkar, nåja!

Idag har jag bägge hästarna, med andra ord är de fullt upp som gäller, måste rida båda, och mocka och hinna med lite annat smått och gott! Gårdagen bar också rätt hektisk, fast ändå slapp liksom! Bra förklaring där, alltså mycket och göra men roliga saker dårå! Var bland annat på 3 hästar igen och MyOne igen (känns som jag bor där snart på bägge ställena) åkte till MyOne för och köpa ett bett, och så blev de istället något helt annat! Haha, jag tyckte nämligen att Ninja ville ha en present nu när hon varit så duktig hos tandläkaren!

Så när jag såg detta så blev jag helt såld (helst när de var ett riktigt bra pris på de),
Equline Honeysugarcomb heter de (eller något i den stilen haha) och finns på MyOne för 579:-,
helt gaaalet snyggt, ska ta en bild och slänga upp åt er senare när jag slutat vara så lat och tagit en bild på de!
Svinsnyggt iallafall, så de fick Ninja i present och Patriks också såklart, när hon hade varit så duktig! Haha..



                                                          


Luddigt inlägg, men de får ni leva med, hörs senare!

//Carro

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0