ojdå..

Förlåt för att jag var så negativ av mig igår, hade en dålig dag! Inte så mycket att saker gick emot mig eller så.. Bara mådde dåligt och kände mig arg o nere typ, skönt att de är borta idag! Och de kan ju jämföras med vädret faktiskt.. Jag skrev ju att de var så grått o tråkigt igår? Idag är de strålande sol och ganska vindstilla, hääärligt! Ska se om någon vill rida ut med mig tidigt idag! Hade vart rätt nice :)!

Mer än de så ska jag också åka in till stan idag eftersom de inte blev gjort i lördags då Ninja hade tappat en sko.. De löste ju sig men drog ju ut på tiden så att jag inte hann åka till stan innan de stängde, sådant som händer! Nu får ju jag och Olli en helkväll istället, också roligt! Roligare än att stressa in på en lördageftermiddag för att hitta ett par skor! Har egentligen inte pengar till o shoppa nu men defår lösa sig på något sätt! :)

Hoppas ni får en fin dag, ät en glass o njut av vårt goa Göteborg idag! :)
Puss o Kram //Caroline

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0