Ojojoj

Märktes idag att de var min o Ninjas första riktiga tävling ihop, hon var skitduktig i andra klassen, men vi är ju inte jätte samspelta ännu tyvärr! Men men, så är de ju för alla med ny häst så får bli o ta nya tag o fortsätta kämpa haha!

Första klassen gick käprätt åt h-vete, vet inte vad vi syssla med någon av oss, red i sloooow motion och var helt cp nervös?! Haha anyways, 110 klassen gick mycket bättre! Då banne mig hade vi taggat till, då gick de istället lite väl fort haha! Så vi toookrev 2an hihi och peta 3an med bak tror jag! Thereses pappa filmade mig andra rundan så hon slänger nog upp de sen :)! Är nöjd med förbättringen från första rundan till andra rundan men som sagt vi har myyycket att jobba med! Och så får de givetvis vara! :)

Bilder borde komma ikväll eller imorgon! Puss o Kram //Carro


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ni e så fina tillsammans!

2012-03-13 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0