PA

Lång dag avslutas i sängen efter go middag med efterätt som min bästa mamma har gjort! Har kollat Desperate Houswifes i ett par timmar (köpte säsong 3 förut) men nu ska jag strax kolla ponnyakuten innan de är dags att sova!

Lär somna rätt gött efter den här dagen, är så nöjd med min lilla snäcka! Hon har varit jätteduktig idag, tänk att jag bara haft henne 4½ månad ändå, ser verkligen fram emot att utvecklas med henne, jag litar på henne mer och mer för varje gång jag rider henne, och inte nog med att hon var duktig på banan idag, hon var duktig på framridningen och framhoppningen också! Min lilla skorpa! <3

All kärlek till United idag, nästa helg får hon vila upp sig och de är de Patriks tur att åka o tävla! Då sticker jag och Jenny och hoppar lokal tävling! Ska bli skitkul faktiskt, klart att jag vill åka med United varje helg, men hon kan behöva pusta ut lite emellanåt också, haha! :)

God Natt på er, nu väntar ponnyakuten!
Puss o Kram //Caroline

                             
                        Kanske borde skola om lillgrisen till hopponny? ;)
                                               Någon frivillig? ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Vilken dag och vart? om de är nära så kanske man ska komma och titta :)

2012-03-18 @ 21:23:33
Postat av: Elin Olsson

Eller hyfsat nära ;)

2012-03-18 @ 21:24:16
Postat av: Linda

Ebba!:-)) Kram!

2012-03-19 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0