Redan igen?

Shooot, redan torsdag igen? Sjuttsingen vad fort den här veckan har gått, helt tokigt!
Tänk att de är en hel vecka sedan Göteborg Horse Show började? Och snart en vecka sen de tog slut..
Och de är inte 51 veckor kvar för de inte, nää snarare typ 61 veckor eftersom Horse Show ligger i April nästa år.... Jaajaa, de är roligare när de är i April men de är så segt o vänta sååå länge!

Nåja, galet vad fort tiden går ändå så jag antar att vi snart är där igen! :)
Får dock se om jag lyckas ta mig dit ordentligt o så? Om planeringen går som den ska så bor jag ju i Skåne vi den här tiden nästa år? Vi får väl se på de antar jag!
Apropå de så har vi beställt personbevis till mig som behövs för ansökan, jag ska mejla om min betyg idag för dom har jag ju lyckats slarva bort haha! Och så är de bara Dressyren som behöver fyllas i i ridintyget då! Hoppningen är färdig! :)

Nu blire jobb! Puss //Carro

                                      

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Läs min blogg snälla.

2012-03-01 @ 15:49:12
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/
Postat av: Carro

SLUTA SPAMMA!

2012-03-01 @ 20:39:39
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0