Sjukhusbesök..

Vart på sjukhuset med min stackars mamma idag, hon har skadat handen ganska illa! Hur illa vet vi inte exakt ännu, men de är inte bra! Ush, min stackars lilla mamma! Man är så ovan o se sina föräldrar sårbara liksom de är ju alltid dom som räddar en själv så man blir helt förvirrad när dom skadar sig! Vet liksom inte vad man ska göra för o vara till hjälp, stackars lilla mammsen!

Hon skulle hålla emot i stigbygeln på andra sidan när en tjej skulle sita upp, hästen skutta iväg och mamma fastnade med sin ring (?!!) i stigbygeln och blev släpad i fingret ett par meter innan ringen släppte från stigbygeln, jag tänker bara smäääärta! Kan ni tänka er o bli släpade i fingret i en liten metallring bakom en häst som galopperar iväg? Fyfasen, kan inte vara skönt!

Läkarna trodde iallafall när jag var där att senor o ledband kunde gått av och att de var en fraktur på fingret/knogen - men detta var ju innan röntgen sen åkte jag ju därifrån så vet inte hur de har gått ännu, hoppas på de bästa! Och tycker verkligen jättesynd om min lilla mamma!

Så nu har ni lite förklaring till att jag inte uppdaterat på så många timmar också..
Puss o Kram ses senare! //Caroline

                                                  


Kommentarer
Postat av: Annie

Usch såg bilden på fb och den såg inte lite svullen ut.. Hon får krya på sig!!

2012-03-24 @ 08:58:53
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Aj,aj... Krya på henne!

2012-03-27 @ 22:47:10
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0