Skolar om!

Min B-ponny Mr Polo, ni vet? En tjej som heter Erika har honom på foder och tävlar o tränar honom i gymkhana eftersom jag och min mamma är så löjliga och inte kan sälja honom, haha!
Anyways, igår hade jag privatlektion för hans medryttare Ebba 8 år gammal, jätteliten tjej som kommer bli riktigt bra, igår hoppade vi för första gången på riktigt (Ebba o Polo då alltså) och jäklar vad grymmt de kommer bli!
Med lite träning kommer dom o bli ett grymmt litet hoppekipage, de är målet iaf!
Att få se någon tävla min lilla grymma B ponny i hoppning och plocka rosetter!

Polo skolar alltså om till hopponny, iallafall på deltid! ;)

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Åå va kul! :)

2012-03-31 @ 17:06:25
Postat av: Alva

Är det även honom ni ska skicka in till pa4? :)

2012-04-01 @ 13:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0