Surprise

Ni vet att jag sagt att jag lägger ner gymkhanan men ska ändå tävla lite individuellt?
Jaa, till viss de stämmer de.. Men nu ska jag också tävla par.. För att göra en lång historia kort!

Olivia har ridit i vårat Alleby 2a lag i 3 år nu och i år blev hon borttagen, något jag personligen inte lägger mig i efter som jag lämnat den delen bakom mig men tycker ändå är bedrövligt dåligt! Men hon vann på de i längden, hon har nu fått chansen och rida på Eva-Lena häst Buzan, ni vet Chack som jag rider? Hans dotter dock är hon väl 8 i år tror jag! Anyways, de har hon blivit erbjuden = Olivia överlycklig, Och för att Chack och Buzan går väldigt bra ihop så har jag lovat och rida par med Olivia på Chack, alltså blir de några par tävlingar för mig också! Känns rätt bra och inte lämna gymkhanan helt o hållet utan att faktiskt få ha kvar den lite. Och de är ju lagtävlingarna jag inte vill rida egentligen så de blir ju inte bättre än såhär? Eller hur ?? :)

Jag kommer alltså att rida lite gymkhana iallafall, men släpper inte hoppningen för 5 öre, den kommer inte bli lidandes! I promise! :)
Vad säger ni nu om detta? Bra/Dåligt?
Släng gärna in en kommentar så jag vet vad ni tycker också? Alla åsikter är välkomna!
Puss o Kram! //Carro

                                


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Jättekul!!

Kanske hade varit svårt för dig också att bara helt plötsligt inte träna/tävla mer efter så många år Lixom ;)

Stor HISS till dig Carro!!!!!! :D

2012-03-13 @ 22:21:23
Postat av: Olivia Pyk

ÖVERLYCKLIG är det rätta ordet hihi! :D såå taggad :D

2012-03-15 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0