Tappsko........

Jahopp, lägligt ändå Ninja! Tappa en sko dagen innan tävling! Tur att man har världens bästa hovslagare som kommer ändå från älvängen bara för och slå på en sko så jag kan åka o tävla imorgon, tack Jocke!!!!!!!!

Men först kände jag mig lite uppgiven, varför i hela fridens namn ska hon komma på de dagen innan tävling att de är dags och tappa sko, typ en timme efter hovslagaren redan åkt också, haha bra! Naej, så lätt kom hon inte undan iallafall, imorgon lastar vi 06.00 och åker till Alingsås ryttarsällskap för och hoppa lite regionala banor för första gången! Jag hoppade en del regionalt på ponny, typ bara regionalt men detta är debut med häst, så de blir spännande! Gjorde faktiskt min ponnydebut reginonalt på ponny på Alingsås också, men de gick inte så bra..

Vi gick omkull efter första hindret i första klassen, och andra vägra vi ut oss.. Haha! Vi vägra ut oss för att han stanna på 2an (pga att jag spände mig o gå omkull igen) sedan hoppade han hela banan fram till sista hindret där de står en liten unge och krattar (!!!!) när vi kommer emot de.. Ja jag kan förstå att han stannade då! haha.. Så man kan väl säga att jag hoppas de går bättre denna gången! ;)

//Carro

                                                   
                           Jag o Camelot, min gamla hopponny! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0