Tävling i DK spikad!

Dags för en tripp till Danmark igen för o tävla, och jaapp precis som ni tänker - gymkhana! Jag och Olivia ska över för och tävla par 21-22 April, och de ska faktiskt bli skitkul! Ser fram emot de! Träningen vi hade ihop sist gick faktiskt riktigt bra trots att vi aldrig växlat ihop förut eller äns ridit ihop, de har liksom inte hänt att vi vart i samma lag någonsin, men nu händer de! Så den här säsongen blir nog riktigt kul! Chack och Buzan var på hugget sist också så dom är nog lika taggade som vi!

Vi har lite fler gymhana tävlingar inbokade och de flesta är i Danmark, så de blir nog skoj! Dom har ju så mycket gymkhanaryttare där nu och desto fler som är med o tävlar desto roligare är de ju, Sverige har tyvärr tappat fler o fler ryttare, jag har dock uttryckt mina åsikter kring detta i ett tidigare inlägg så de får ni inte nu! ;)

Anyways, kul med internationellt igen! Puss o Kram
//Caroline

                            
                      Jag o Chack på DK pony cup i Danmark, förra året!


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Kul!, vi får hålla tummarna för att de går bra då! Big good luck! :)

2012-03-23 @ 07:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0