Tisdag idag

Tisdag idag och jag såg att ni fick filmerna igår, härligt!
Jag vet att de går lite fort för mig och Ninja i 110 men ville verkligen ha fram henne så hon kände sig säker och nöjd! Vilket hon var, 2an river vi för att jag går fram för tidigt när hon klämmer inte ett till, 3an är slarv från henne sida! Sen var hon skitduktig resten av banan och jag känner inte att 2 nedslag våran första tävling och 110 tillsammans är något o hänga upp sig på! :) Sen att hon stanna i första klassen de får vi ta på oss tillsammans och, vilket vi gjorde, och rättade till i andra klassen! De var ju faktiskt inte för att vara dum som hon stannade lilla skorpan! :) Nää, jag är nöjd med 110, och klart att jag inte är nöjd med 105 men vi lärde oss iallafall något på de!

Ni kommer få bilder från tävlingarna om en stund här idag, Anna var med och fota, vilket jag är jättetacksam för!
Har lite annat smått o gott och berätta för er, men ni får helt enkelt läsa de senare! ;)
Upp o jobba! Puss o Kram!

//Carro

http://tacc.blogg.se/2012/march/helgens-ritter.html#comment
Missat dessa? Kolla här!

Kommentarer
Postat av: Julia Dyberg

Bäst e du Carro!!

2012-03-13 @ 13:33:30
URL: http://juliadyberg.devote.se
Postat av: Anna

Rider du så fotar jag ;)

Längtar dock till sommaren så att det blir lite bättre bilder.



Hmm får nog kolla på ett bättre objektiv.



Ni var jätteduktiga du och Ninja/United

2012-03-13 @ 15:58:28
Postat av: vira

fin blogg :)

2012-03-13 @ 18:02:48
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0