Träning på schemat m.m....!

Såg att de vart dåligt med inlägg igår, och jag skulle egentligen fixat massa till er igår när jag var hemma på lunchen, men har skadat min axel lite grann, så när jag var hemma på lunch hade jag så ont att jag var tvungen och lägga mig o vila, sedan sprang tiden iväg och jag var tvungen och hjälpa Belinda med en sak som ni ska få veta lite senare idag, för idag serrni! Har jag planerat massor med goa inlägg till er som ni kommer få njuta av under dagen, de är redan färdiga och förbedda som tidsinställda så ni kommer nog inte o bli besvikna!

Jag kommer inte hinna sitta vid datorn så mycket idag då jag nämligen har en hel del på dagens schema (om jag hinner med allt vill säga haha) Träning för Björne står först på dagens schema och de ska verkligen bli gött o få träna igen, 4 veckor sen sist!!!! Inte ok... Eventuellt tror jag att jag har dressyrträning idag också? Jäklars de har jag helt förträngt och kommer på nu när jag skriver... Bra jobbat! Måste kolla de så fort jag är klar här! Jag ska försöka hinna med och slutmäta min lilla ponny Mr Polo, sen ska jag har lektion för min hoppkids, och därefter är de årsmöte på Alleby! Fullspäckat idag med andra ord, helst om jag ska träna dressyr! Jäklars ... Aja, får försöka lösa detta snarast! Hoppas hon kan komma vid 2 eller något så jag hinner!

Förberett bland annat bildbomb från helgens tävling här idag så glöm inte kolla in senare igen! :)

Hoppas ni andra har en mindre hektisk dag än jag själv och att ni njuter av solen!
Puss o Kram //Caroline

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0