Trött....

Okej, nu är jag hemma och i säng efter mötet, förstår ni hur länge de höll på då? Haha, visst de var ju i Stora Höga (kungälv typ), men mötet höll på nästan 3 timmar.. Sjukt intressant dock, lovar och dela med mig mer om det imorgon, men nu är jag bara så trött och måste få gå o lägga mig om jag ska orka jobba imorgon!

Red Patriks idag också, och han gick verkligen riktigt bra! Behöver inte longera honom längre då han börjat dämpa sig! Skit kul och känna framsteg, har lite saker planerade för oss 2 längre fram i Mars också, även de får ni mer om imorgon!

Sist men inte minst, SNÖ?! Vad i hela &¤##/&#¤"#"¤"%&&¤ !!!!!!!!
Älskar snö, men nu är de Mars, och då är de vår.. Då älskar jag inte snö så mycket!
Naej, nu blire kudden! Puss o Kram på er!

//Carro

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0