Utvärderar träning!

Kom på att jag glömt o skriva om träningen i tisdags! Gick riktigt bra och ganska dåligt, träningen börja bra och sen gick de bara bättre o bättre, hon gick jättefint och lugnt och verkligen lyssnade på mig, skithärligt! Längesen vi hade en så bra träning där de mest flöt på!

Sen kom snedsteget ;)....
Hon började bli ordentligt trött och när Björne höjde sista gången skulle hon prompt bryta ut på sista hindret... Och envis som de lilla stoet är så ger hon sig inte när hon väl börjat! Efter mycket om o men och väldigt mycket hjälp från den grymmaste tränaren jag någonsin ridit för så löste de sig, och hon var verkligen skitduktig, men trött som ett as, haha! De bara skummade svett om henne, lilla räkan!

Björne tyckte själv att de var den bästa träningen vi gjort ihop för att den var så givande, han tyckte att de var bra att de inte gick som en räkmacka hela träningen igenom utan att vi fick lite och jobba med också!
Massor med cred till min grymma tränare, guld! Så blir de träningsläger för honom i Skåne i sommar också, wiho!!

//Caroline

                            

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul med Björneträning! Själv red jag också för Björne i tisdags, men inte på Gfrk utan senare på kvällen på Z-täcket! Grymt kul, han är fantastiskt duktig!

Åå så roligt med kurs för Björne i sommar! Vad är det för nåt? Jag hade tänkt mig något sådant också, men inte hittat något..!

Ha det gott,

Kram Helena

2012-03-29 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0