v.13

Måndag igen, och vecka 13 startar, påsk nästa vecka! Sjukt vad tiden går fort alltså! Vaknade iallafall med världens huvudvärk idag, inte kul! Tog precis en ipren som jag hoppas hjälper! Ska strax upp o jobba och jag orkar verkligen inte med huvudvärk då! Dimmigt som sjutton ute nu, hoppas de spricker upp o blir sol senare idag! Ser fram emot och få rida i paddocken!

Ska bara rida Ninja idag, Patriks ska få massage och sedan vila! De är han värd efter igår när han var så oerhört duktig! Ni kommer få lite roligare inlägg under dagen, men första på morgonen är alltid lite segt, helst när jag alltid sitter och är stressad när jag skriver på morgonen, men känner att jag vill hinna med de, helst efter vår dåliga uppdatering igår!

Hoppas ni får en go dag, så hörs vi sen! Puss
//Caroline

                                                         

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Haha rolig bild!!!! Hopas att huvudverken gick över!

2012-03-26 @ 15:45:17
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0