Wales!

Igår satt jag o Mamma och kolla på flygbiljetter till Wales, och de ska bli så himla roligt och åka dit i sommar även om de betyder att jag inte kommer vara hemma särskilt mycket! Haha..

Självklart känns de lite tråkigt och inte vara med och tävla men man kan ju faktiskt ha roligt ändå!
Måste erkänna att de känns jobbigt överlag och inte vara del av Allebys gymkhanalag nu när dom börjar planera inför alla tävlingar.. Ush ush, jag avstår helst att tänka på de helt..

Men Wales iallafall! Awesome! Jaaa såklart, haha glömde säga vad jag ska dit o göra!
De är VM i gymkhana i Wales i år, vilket betyder massa härligt folk och party! Wiiihoooo!!!!
Men nu måste jag kila, har asbråttom! Puss o Kram!

//Carro

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0