Weekend

Tänkte eftersom min hjärna är så trött och även jag att vi snart somnar på tangentbordet och de blir såhär gtyyguhasefdfjfkd haha, berätta hur helgen ser ut! Rätt fullproppat med saker som ska göras men de spelar väl ingen roll? ;)

Helgen,
-Imorn ska bägge hästarna ridas
-Måste packa inför söndagens galenskaper
-Jag ska träna gymkhana med Olli
-Jag ska åka in till stan och köpa skor
-Måste tvätta imorn
-Hinna med och äta!
-Och sova tidigt,

-Söndagen blir de upp med tuppen (kl 5)
-Lasta och åka till Alingås
-Tävla och inte bli nervös som sist
-Vänta igenom sjukt många ekipage mellan klasserna
-Hoppa igen
-Komma hem och försöka vara en social flickvän till min pojkvän som vart bortrest en vecka!
-SOVA!

Förlåt att jag inte håller mig uppe mer och underhåller er, men är verkligen helt slut!
Ni är så bra läsare så de är inte klokt, och på måndag kommer tävlingen så ni får chans att belönas med att ni är så bra, inte sant? ;)

Natti Natti
//Carro

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0