Aldrig ska jag sluta älska dig

Du är allt jag har och allt jag ber om

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Felicia

är det Patriks? :) hur hög är han?

hur högt har ni hoppat med honom?

Pamela och jag ligger just nu så 110 och lb dressyr. vårat mål i hoppning är 130,och starta la dressyr. :) kanske fälttävlan då hon hoppar allt. hon älskar det verkligen mest av allt! har aldrig träffat en häst med sådant psyke som hon har, hon är aldrig på dåligt humör, hon är alltid glad Asså verkligen alltid. hon är den mysigaste jag träffat! hon har varit så okomplicerad enda sedan hon va fyra. vi har även planer att ta ett föl efter henne då hon har sånt psyke och otrolig hoppteknik! :)

2012-05-04 @ 11:04:32
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Felicia, nää de där är Misti Therese häst, Patriks är till höger på headern! Har inte haft honom mer än ett år och vi har planerat o debutera 120 nu, hemma hoppar han dock hur högt som helst, guldklimp! Löshoppat 155 cm, och är verkligen jättefin i dressyren! Som du skriver ang Pamela med psyket är han likadan, VÄRLDENS snällaste kille och aldrig sur eller något sådant! :)

2012-05-05 @ 08:41:08
URL: http://tacc..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0