Blåser bort

Hej hej i blåsten, om ni står kvar vill säga, känns som huset ska lyfta nästan, haha inte riktigt kanske men de är allt stormvindar iallafall! Och givetvis ska de regna lite också, så man inte kan rida i paddocken idag, vad kul! Åh, blir så matt av sådant här väder! Idag ska jag iaf sitta på "lillan" (Carolien) för första gången sen jag fick hem henne! Ska bli kul, och otroligt spännande, tror jag tar på mig säkerhetsvästen idag faktiskt haha! ;)

Ska rida P också, får se med Ninja hur trött hon verkar, vill verkligen att hon ska få vila upp sig min lilla tjej! Tyvärr hinner jag inte skriva mer just nu, såg att klockan var alldeles för mycket! Så ni får mer sen, Carolien - inlägget exempelvis! ;)

Puss o Kram på er //Caroline

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0