Bränd!!

Usha vad jag har bränt mig på ryggen, blir nog inte mycket sömn inatt! Satan vad det svider, inte klokt! Tänk att man glömmer av hur ont de gör till varje år? Varje vår samma visa, man klär av sig så fort solen visar sig med sin likbleka hud och tänker att äsch så farligt kan de inte vara o så PANG så bränner man sig.. Istället för o bara smörja in sig o bli brun direkt istället? Skulle inte kalla mig själv smart iallafall! ;)

Red lilltossan sent ikväll, ska bli såååå roligt på lördag! Hoppas bara att hon sköter sig, lillskruttan! Dags för henne att växa upp lite nu! Hihi.. Och uppfostras, snacka om att de finns mycket o jobba med från marken haha! Men de är en otroligt godhjärtad o härlig häst, störtälskar hennes personlighet! Är kul o dela med mig till er av hennes o min resa tillsammans! Unghäst-tips o råd är alltid välkommet också för den delen, de här är mycket nytt för mig med! :)

Nåja dags o försöka sova lite, hoppas ni sover gott! Puss o Kram! //Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0