Dags för Emma!

Ska strax tillbaka upp till stallet med släpet på bilen o sticka iväg till Emma Emanuelsson eller ja inte till henne men till Bulycke för att träna för Emma! Ska bli lite extra kul idag för Erika o Prinzess från stallet ska också följa med! Elin följer med så med lite tur får ni bilder senare ikväll, kul va? :D

Blir lill-skruttan som åker, Ninja ska ju till Björne på tisdag så hon får stanna hemma idag! Och nästa vecka är de inte bara Björne de är hoppmeeting på Alleby RK, gööött! Hoppas gräsbanan blir torr o fin tills dess annars vill jag inte hoppa 120, gör inte de på vår grusbana den är så himla liten.. Men tror faktiskt gräset kommer vara torrt den är ju upptorkad redan nu, så att sålänge de inte spöregnar flera dagar i sträck ska den nog klara sig! :)

Släpper en liten bomb till er i eftermiddag, kanske oväntad hos många men de flesta läsarna blir nog inte förvånade, så vi hörs iallafall ikväll med träningsutvärdering och "bomb"släppning! Ha en fin eftermiddag, puss o kram på er!

//Caroline

                                 image description

Kommentarer
Postat av: erikoo

det var kul :D tack för du frågade mig

2012-05-31 @ 21:48:31
Postat av: Elin Olsson

Med lite otur fick jag inte med mig kameran :(

2012-05-31 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0