Dags igen..

Hej o God Morgon!
Vakna o tänkte att de kan nog ändå bli en bra dag idag, var på gott humör och de kändes faktiskt riktigt bra, solen sken och sådär, sen kom jag på att Peppe ska till veterinären idag, hans spatt kom ju tillbaka för ett tag sedan så vi åkte till veterinären och var väl helt säkra på att han skulle bli utdömd, veterinär ville ge honom en behandling och se hur han svara på den eftersom han svara så fint på den förra! Nu är de återbesök för Peppson efter behandling idag iallafall o jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han är bra nu! Eller att de går åt rätt håll, jag vill verkligen inte att han ska få avsluta sitt liv pga en hemsk skada som spatt.. Mitt lilla troll <3

Så idag håller vi tummarna för Peppson igen! <3

Hmm, jaa idag är de inte mycket mer på schemat än ridning, ridning o ridning! Alla 3 ska ridas o jag ska pinas! ;) Blir kämpit o rida 3 hästar i denna värmen, men vad gör man inte för sina små odjur, hehe! Har lite bloggtorka som ni nog märkt, men kommer säkert ikapp mig snart! Är lite omotiverad på tacc just nu också, tror de beror på att Therese inte hinner riktigt, de blir ju inte samma sak då! Men jag ska skärpa till mig, ni vet att jag inte lämnar er i sticket! :)

Puss o Kram på er! //Caroline

                                
                                         Guldponnyn <3

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Hoppas allt går bra!

2012-05-28 @ 11:15:44
Postat av: Josefine

Allt måste gå bra !!❤❤

2012-05-28 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0