Förskyyyld

Är helt otroligt förskyld, idag när jag vakna kunde jag verkligen inte andas, haha! Helt galet jobbig, och hostan blir värre typ. De positiva är att när hostan blir värre gör de mindre ont i halsen för de är inte lika torrt i halsen då, så man slipper ju skavet! Och de är ju bra! :)

Ska om 5 min typ upp o rida Ninja innan jag sticker till MyOne igen för o jobba lite, eller egentligen - lära mig o jobba, kul kul! Spännande o se om jag hinner få tillbaka röste tills dess bara! Kämpar på filmen, ska försöka få upp den idag igen, de är något som krånglar på min dator men ska försöka en gång till, idag ska ni ju även få hoppfilm, så de blir mycket film idag, hörs sen! Puss o Kram på er!

//Caroline

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0