Friday

Fredag o heeeelg väntar, great! Blir en chill helg med tävling på lördagen och mystid med lite vänner, blir sällan bättre än så alltså! Ska bli skönt med en lugn helg o vila upp sig, är ju fortfarande väldigt förskyld - önska jag slapp.. Men halsen går åt rätt håll, inte näsan haha..

Imorgon blir de i vart fall Ale Jennylund på Regional tävling! Någon form av debut blir de, vilken har jag inte bestämt ännu.. Puuuh vad nervös jag blev nu! Aja man måste inte om man inte vill ;)!! Dock vill jag ju haha.. Får se vad de blir, ni får veta när jag vet! :)

Har fixat filmerna från hoppningen nu också, alla önskade United-filmerna först så de blir de!

En fråga till er, jag har film när jag provrider både United och Patriks, är de något ni vill se? :)

Puss o kram på er! //Caroline


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ja :)

2012-05-11 @ 14:01:17
Postat av: Matilda Ternrud

Jag vill se ! :)

2012-05-11 @ 14:25:27
Postat av: Emelie

Ja det hade varit jätte roligt att se :D framför allt att se vilket jobb du har gjort med dem båda

2012-05-11 @ 18:31:39
Postat av: hanna

ja! :)http://www.youtube.com/watch?v=BdikAgCpfsM

2012-05-13 @ 21:30:22
Postat av: hanna

oj! länken skulle inte va med xd hehe

2012-05-13 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0