Full fart

Hej allihopa!
Landade precis hemma efter skolan nu, har precis slängt i mig lite tacos som var kvar sen gårdagen och ägnar mig just nu åt att packa och käka lite choklad samtidigt som jag skriver ihop ett litet inlägg till er. Multitasking! Ska alldeles strax kila ner och dricka en kopp kaffe innan jag sätter mig i bilen och åker till jobbet och sedan vidare mot Sjuntorp där Misti står och väntar. Hoppas hon har sovit gott inatt och inte är allt för tagen av resan! När jag åkte igår var hon ganska trött, så jag hoppas att hon har piggnat till lite idag.

Nej, nu får jag ägna lite tid åt packningen igen. Jag lovar att jag har glömt något!

/ Therese




Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Va med och tävla hos Tova du kan vina en grima sök på



http://tovafelicia.blogg.se/index.html



eller klicka där uppe

2012-05-06 @ 21:22:44
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0