Glömmer igår!

Bloggmässigt så förtränger vi gårdagen - ingen uppdatering! Jag har bara mig själv o skylla, meeeen idag har jag massa kul o blogga om där emot, så ni har massa goa inlägg som väntar idag, bland annat utvärdering av Caroliens första hoppträning igår, inklusive film!! Bra va? Har lite mer o berätta om vad jag gjorde igår på dagen! Var verkligen inte hemma någonting från 10 till 22, hela dagen spenderades i full rulle med min goa vän Olle m.fl.!

Är ju för övrigt fredag idag, och ikväll ska jag till min vän Michelle och spendera kvällen! Ska bli skitmysigt, träffa folk och bara koppla bort allt annat en liten stund! Ska också kolla upp flyg o allt till Wales med Emilla, för vi ska boka i helgen är de tänkt, måste bara prata med min mamms först! Kan ju vara en bra idé? ;)

Förresten så fotade Elin mig på Carolien i onsdags när jag red i paddocken, dom bilderna ska ni få ikväll! Och lite annat smått och gott! Ska också ta en otroligt tråkigt beslut i helgen vad gäller bloggandet, eller ja.. Eventuellt, kan inte riktigt ta de nu utan måste prata med Therese, vi har lite saker som måste göras. Ni får inte veta så mycket nu, men tror ni kan gissa!

Hmm.. Ja de var allt för nu, allt annat hittar ni under dagen och kvällen som sagt! ;)
Puss o Kram på er! //Caroline

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0