Grym dag!

Helgrymm dag, Patriks har verkligen gått helt klockrent! Inga bus på framridningen, inga bus på framhoppning och 2 felfria rundor! Som en klocka! I förklassen blev de rosett för felfri ritt, i andra klassen som var stilbedömning lyckades vi ta hem en seger individuellt och en andra plats med laget för dagen och SEGRADE totalt i cupen 2012! Riktigt go dag, 4 rosetter med oss hem varav 2 var blågula, 1 blå o en rödvit! Riktigt roligt! Och när man vann cupen hade Agria sponsrat med segertäcken, riktigt roligt!

Resterande tjejer som hoppade o tävlade för Alleby idag gjorde också strålande insatser! Många individuella placeringar, med min tror jag vi var 5 som placerade oss individuellt utav 8, vilket definitivt är helt ok! ;) Så de har faktiskt varit riktigt roligt idag, fick höra att de var folk på läktaren som hoppades att min häst skulle stanna på något hinder, eller åtminstone riva! Hmm..? Charmigt! Men men folk är som dom är! Kan inte mycket säga annat än att tji fick dom! För jag vann ju haha! ;)

Tyvärr får ni filmerna imorgon för att jag har nämligen glömt kamerasladden i bilen och när jag äntligen ligger nerbäddad i min säng efter en låååång helg så orkar jag bara inte gå ut o hämta den! Live with it.. ;)
Håller för övrigt på och bli sjuk, så kryper till säng nu, har en bildbomb förberedd till er imorgon!

Sov Gott, puss o kram! //Caroline

                                   
                                                             BÄSTA!


Kommentarer
Postat av: anonym

Bra jobbat kan man minst säga så ett stort grattis !! :D

2012-05-06 @ 22:54:20
Postat av: Anonym

Vill se bilder! :D

2012-05-07 @ 11:05:44
Postat av: E

Att de vill att du ska få nedslag eller stanna är ju bara för att folk ser dig som ett hot! Stort grattis och var stolt över dig och din fina häst.

2012-05-07 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0