Helt ok!

Heeeeelt ok! ;)

//C


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag vet hur det är:/ jobbigt som bara den.. Min travhäst jag hade på heltid på skolan funkade inte innom travet så vi skulle avliva henne men så hittade jag en som ville ha henne men som kom på efter två månader att hon inte kunde ha kvar henne så hon skickades tillbaka.. Så stog hon här ett tag och sen så va hon helt plötsligt bara borta utan att jag fick veta något :/ fick reda på det en månad efter åt och det tog mitt hjärta hårt men den västra saknaden försvinner till slut men det finns alltid kvar en saknad.. Men du har ju dina andra hästar som hjälper dig igenom smärtan, det är tungt men det blir bra till slut.. <3

2012-05-03 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0