Hett!

Klockan är snart halv 12 på kvällen och de är typ 20 grader, helt sjukt! Underbart såklart, men sjukt! Har änna stått o målat staket en stund på dagen idag och fått lite färg, bränner lite nu kan man säga.. Inte helt okej, skönt o inte vara likblek längre men helt sjukt smärtsamt när man bränner sig, iallafall när man bränner sig illa. Jag har bara bränt mig lite grann nu, men de svider ändå lite! Får skylla mig själv, i know.. Men ont gör de iallafall! O kliar.. Iaf när man börjar flå!

Ninja har haft vilodag idag, Patriks får inte ridas o lillskruttan fick vilodag! Vilket gav mig en ridledig dag, faktiskt riktigt gött när de är sådant här väder, då orkar man ändå inte rida försen klockan är 9-10 på kvällen iallafall, men imorn ska Ninja få gå lugnt i paddocken tror jag o Lillan ska få sig lite dressyr även hon i paddocken. Medans P får stå med sin gipsade hov i hagen o se ledsen ut! :( Åh.. dumma dumma dumma veterinär!!

Är lite opepp på allt o de mesta idag, känner mig nere igen.. Vart bra i flera dagar, men nu ikväll gick de ner igen.. Jättetråkigt, jag måste göra saker som får mig o må bättre hela tiden. Men de går liksom inte, jag behöver ambitioner, drömmar o mål o sträva mot, så fort jag tappar de och är förvirrad så står de still igen och hjärtat värker.. Hatar de!! :(

Nåja, sov så gott sötnosar! Puss o Kram på er!
//Caroline


                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0