Hunnebo

Idag står Hunnebostrand på schemat, ska åka med Michelle en kompis och kolla på en häst! En vit springare som gått 130, låter absolut jättekäck!

Blir nog bra att jag gör något som får mig o tänka på annat, har i vart fall sovit bättre inatt än på länge! Dock fortfarande väldigt lätt och vaknar tidigt o är i en egen värld typ. Fick mig ett bra prat med både pappa och farbror Martin igår iallafall, de hjälpte lite och jag mådde bättre för stunden iallafall!

Klart tillbaka mycket idag när jag vakna, men hoppas på att kunna gå vidare från o ligga på gränsen o bryta ihop snart.. Life must go on, eller?

Borde vara okej om ett par veckor.. Borde iallafall sen om man är de är ju en helt annan femma! Anyways, dags att krypa ur sängen o ta tjuren vid hornen! -Försöka ta första steget mot resten av mitt liv!

Ha en fin ledig dag allihopa så hörs vi nog av sen! :) Puss o Kram //Carro

Bild på hästen förresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0