Ingenting kan stoppa mig

Sjukt lång dag, har ridit 3 hästar (inte något min kropp o förskylning uppskattade).. Ridit Ninja, som var duktig men lite on-off idag, pigg o seg lite blandat, inte riktigt bra om hon är sådan imorgon! Då vill jag ha henne stadig, men förhoppningsvis vaknar hon till liv när hon fattar att de är tävling! Vi får se ;)

Red Russin efter de, min bästa Ollis ponny som är till försäljning och hon ville att jag skulle lira lite dressyr på henne idag, visst visst sa jag hon hjälper ju alltid mig så klart jag hjälper till! Även om jag och dressyr är en sämre matchning! Jag är inte så bra på de alltså, kan ju grunder och sådant men är absolut ingen dressyrryttare haha! Men men Olle tyckte tydligen de haha, upp till henne! ;)

Sedan Patriks.. Min lille prins! Red lite sedan provred dom 2 tjejerna honom som var intresserade av honom en 17 åring och en 12 åring, 17 åringen är den som främst ska ha häst, 12 åringen ska rida lite, och deras mamma ska också mysa lite i skogen typ! Gick iallafall OTROLIGT bra, herregud vilka duktiga tjejer! 17 åringen red så jäkla bra, mjukt o följsamt! SATT NER I TRAVEN?! Haha... Och de såg lätt ut! Ingen gör de första gången på P, haha! Helt grymmt duktig, och 12 åringen red honom också jättefint, helt otroligt att en 12 åring kan vara så duktig, eller ja 11, fyller 12 i oktober! Nae, riktigt duktiga tjejer som störtälskade Patriks! Och han såg också otroligt nöjd ut lillskiten! :)

Skulle inte ha ont av o sälja till dom kan jag säga, så vi får väl se vad dom säger o bestämmer sig för! Mamman vill också rida men hon har brutit fingret så kan inte rida på ett tag, haha stackarn! Men men dom skulle höra av sig så får ni veta hur de går med de! :)

Nu måste jag äta o vara social mot Olle, puss o kram på er! //Caroline

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0