Jäklaars!

Fytusan vilken häst jag har, förlåt men hon är bäst hihi! Allt är hennes förtjänst just nu, hon är den som får mig och må bättre och se ljust på framtiden, silken lirare va? Inte förstår hon de själv heller! Ett hjärta av guld har hästen också, utan tvekan! Glad o positiv, tänk om man fick vara som henne fast männskoversion? Lycklig hade man vart iallafall! Min älskade lilla tjej, United!

Ibland får man skryta och vara stolt över sin häst, så de så! ;)

Ser fram emot lördag, Björne gav mig mycket bra saker o ta med mig idag! Var en otroligt lärorik träning, givande på många sätt o vis! Gick inte helt fläckfritt absolut inte, men de gick ändå väldigt bra på många sätt också, bättre träning än så får man inte va? Ska ju inte gå fläckfritt då kan man ju inte få någon hjälp! Och så vill man ju inte att de går helt kasst heller för då blir de ju inte bättre? Nä, en liten mix är bra! Så tränaren kan hjälpa dig o bli bättre, precis som idag! Fick massa bra tips! :)

Han gillar ju verkligen Ninja också, Björne! Frågar massor om henne hela tiden hehe, idag sa han att han inte kände igen henne först för att hon blivit så fin, glad tjej blev jag då! Skitkul o höra eftersom hon inte var mycket till världen när hon kom, hihi! Världens finaste tjej! <3

De va de, inga bilder eller film från träningen idag tyvärr!
Puss o Kram på er! //Caroline

       
        Tog dock denna, fina tjejen var nöjd efter träningen! Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0