Lååååång dag

Den här dagen började helt otroligt illa, haha.. Försov mig först, sedan när jag åkte small de till i närheten av Volvo, efter en stund märkte jag PUNKTERINGEN på höger bakdäck på bilen.. Härligt.. Fick bytt däcket o tag på Pappa som bytte bil med mig, när vi körde till Ullared satt vi i vår egna värd o kör förbi avfarten.. Och de tar rätt lång tid innan vi märker de också.. Braaa jobbat.. Gick alltså inte så bra.. Men turen vände, fick bland annat en 5a av en tant till kundvagn o sen hade vi de bara så otroligt roligt efter de!!

Väl hemma var de stress till 100 och rida Lillan o sedan hem o byta kläder o vidare till Tjörn, eller ja.. Stenungsbaden! Inspirationskväll med ridsportförbundet! Blandat kul o tråkigt, mest tråkigt men med de 3 jag var med kan man nog inte ha tråkigt iallafall så de blev rätt bra ändå! :) Mer om den imorgon!

Förresten gick Lillan heeeeelt grymmt idag, så mysig häst de är inte klokt, mjuk och otroligt tacksam o rida. Störtförälskad, men sätter ändå en gräns för mig själv så jag ska slippa bli ledsen när hon blir såld.
Anyways, puss o god natt! //Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0