Lycka?

Är de någon som vet vart man kan hitta lycka? Jag tror på allvar att man kan köpa sig lycka när man är ledsen, inte en hel livstid för de krävs så mycket mer än bara pengar o saker till de, men om man är ledsen eller nere så är jag helt 100 på att man blir lite lyckligare åtminstone för stunden ifall man köper sig en ny häst eller en bil? Åtminstone kunde man ju få hoppats på de om man vann lite pengar.. Haha! Förlåt, låter ytligt men de är inte alls de egentligen, jag är bara otroligt nere och känner att jag bara väntar på att livet ska bli som de var. Jag vill bara backa 1 år tillbaka ibland och uppskatta de jag hade lite bättre. Varför är man så attans naiv?

Man är otroligt duktig på att ta saker för givet och framför allt inte uppskatta de man har.. Vilket inte alls är okej, men de slår ju aldrig fel? Puh.. Jag vill bara inte vara ledsen mera, så om en ny bil eller en ny häst kunnat trösta mig, då hade jag utan tvekan tagit den chansen, tro mig! Inget är värt o vara ledsen o deppig, inget! :(

Ska strax upp till jobbet, måla måla måla! Puss på er!
//Caroline

                              

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för häst? Den påminner om Enja :) Samma färg, lika stjärn och manen på båda sidor om halsen. Kram Sara och Enja

2012-05-24 @ 19:09:36
Postat av: Anonym

Oj de har du rätt i här är dom otroligt lika! De är Patriks på bilden, vilket otroligt snyggt föl dom kunde fått ;)

2012-05-24 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0