MyOne idag

Hej o God Morgon, awesome väder även idag! Sjukt gött, nu vill man inte lämna Sverige, den saken är säker! Älskar när de är såhär fint! Börjar bli väldigt grönt o fint nu också, sådana här dagar vill man rida ut! Inte rida i ridhus.. Men jag ska hålla mig i paddocken, åtminstone! Kan inte riktigt rida ut om jag ska hoppa lite, haha! Så får bli paddock! Imorn rider jag nog ut! :)

Ska förresten göra första dagen på MyOne idag, bara testa på dag och försöka lära sig lite, för att sedan kunna jobba på riktigt, har ju ingen direkt kassa vana eller butiksvana så kan vara bra att får några gånger på sig och lära sig innan man ska börja på riktigt!

Åker därför ut till stallet tidigt idag, så jag hinner rida Ninja och mocka hos henne innan! Så jag bara har Patriks i eftermiddag, blir nog toppen bra! Kan ändå inte sova, drömde allt för jobbigt.. Puss o Kram!

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0