Nu blir de stallet!

Puh, hemma efter min kära brors studentfirande, tog en jäkla stund! Och de är helt sjukt vad jag saknar de alltså, champagnefrukost, åka flak, SMHÄ3, studentbalen.. Rubbet! Hade lätt vart värt o gå 3 år till bara för o få en sådan dag till i livet, men icke.. Aja, bara o njuta av andras studenter o lycka istället, haha! ;)
Grattis till min lillebror iallafall, o alla andra Hvitfeldtska studenter!

Nu blir de iallafall upp till stallet o rida Ninja, evetuellt hem till Möllis ikväll o slagga där, myspysigt!

Har förresten lite bilder från i lördags som Elin har fotat, jag o lillskruttan, något ni vill se?
Puss o Kram på er //Caroline

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0