Nu så, tror jag!

Nu ska videon vara påväg upp, tror jag! Haha.. Den säger de på hemsidan iallafall, varit lite joxigt! Är annars precis hemkommen från MyOne, idag var jag lite piggare i huvudet eftersom mitt halsont är 100 ggr bättre idag, känns som att man orkar lite mer bara man inte behöver ha en halstablett i käften 24/7 ;) !!

Kul dag idag, har fått göra lite av varje, vilket är roligt! Och Ninja fick sig en tur i skogen imorse, och eftersom Becca är så snäll o hjälper mig massa med P denna veckan när jag är sjuk har jag bara Carolien o jobba med när jag sticker upp till stallet strax! Hoppas hon är bättre, och att hovarna är fixade, hon hade lite ont i dom här om dagen när skorna satt illa, lilla bebisen! Tyvärr är de skittråkigt väder, annars hade jag tänkt ta lite kort på henne, men ser inte lovande ut idag! Tar med kameran så får vi se, kanske kan knäppa någon bild, ni har ju bara sett henne i boxen på en stackars bild ännu! :)

Blir nog hemma senare ikväll, då jag planerat o titta lite på gymkhanan senare ikväll, men vi får se vad jag orkar med, imorgon är de fredag sen kommer lördag.. Hehe mm.. Ha en trevlig fortsatt kväll (haha klämkäck) så hörs vi sen, puss o kram på er! :)

//Caroline

                                    image description

P.s. Såg nu att filmen redan kommit upp, hehe bläddra ner! ;) D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0