Ojojoj..

Vilken händelserik dag, de visste jag inte när jag klev upp ur sängen imorse! De har hänt alldeles för mycket för att min hjärna skulle hinna tänka -blogga! Annars går ni före mycket kära läsare men idag har vart ganska extremt! Har till o börja med fått hem en jacka jag beställde för lite över en vecka sen idag, en Equiline jacka, köpte den begangnat på en av facebooks begangnade hästsaker sida för en mindre peng, absolut värt för den var i nyskick, inget snack om den saken! Sketnöjd! Sommarjacka som är midjeskuren, i rött! Sommrigt o fräscht! Blir awesome! :)

                                  
                                            Här har ni bild på den! :)

En annan ganska intressant sak som hänt idag är att Patriks blivande ägare är nu bestämd. Från och med månadsskiftet är Patriks alltså inte min längre, utan Rebecca Wernlunds! Lilla Beccsi som jag skrivit mycket om ska få bli stolt ägare utav världens finaste kille! Snacka om att hon är lyckligt lottad! ;) Så snart kommer ni se Becca o P på Juniorhoppning i Scandinavium! Åtminstone Young Rider! Är superglad för Beccas och Patriks skull även om de är tungt och sälja häst så får han inte en bättre ägare en detta, de sjuka är att de verkligen inte var meningen när vi gick upp imorse så ringde ju dom som var här o provred honom i fredags och ville köpa honom! Och huxflux så var saker och ting vända upp o ner och allt var åt ett helt annat håll, snacka om omkastning! Självklart glad för de dock! Min lille P kommer få de BÄST!

Har också ridit lille P idag och Carolien och tvättat Ninjas ben ett par gånger och vart o handlat foder och grejjer! Så dagen har verkligen vart lång och innehållsrik, hoppas ni förstår varför ni TYVÄRR fått lida idag! Inte alls meningen och jag lovar o bättra mig!

Sov så gott så väntar lite annat kul till er imorgon istället! Puss o Kram på er!
//Caroline

                                       
                                          Kommer bli så otroligt bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0