Orka!

Ush, trött som en gris! Har ingen lust till någonting och livet känns rätt grått idag! Känns som jag längtar efter något men jag har ingen aning om vad? Är iallafall rätt nöjd med livet trots mycket morgångar de senaste, men saknar ändå något och se fram emot? Funderar på vad de är jag så gärna vill göra med mitt liv! Ska iallafall skicka iväg ett spännande mejl idag något ni eventuellt kommer få ta del utav längre fram, ska också ringa på en annons, eller be min mamma göra de! Även om vi inte planerat o köpa en unghäst nu, utan tänkt och vänta lite grann så är de alltid bra och hålla ögonen öppna!

Ska ringa på en 4 årig liten dam e: Hip-Hop!

                                                              
Där har ni honom!

"
Med Grand Prix hingstarna Feliciano och Electro har vi kombinerat vår fina stostam med Irco Marco och Voltaire blod. Detta gör att vi har fått fram en högställd och mycket tilltalade individ, som imponerar genom sin Intelligens, ridbarhet och kapacitet på hinder. Här har vi också en hingst med precis den försiktighet men ändå oräddhet som man önskar hos en blivande svårklass häst.

Hip Hop har 5 generationer diplom och 6 generationer Elit närmast på mödermet. Modern Mazurka har Diplom, Elit, och Tatis Anderssons Hederspris Mormodern Kotiljong Vann Kungakannan och G af Petersens Hederspris som 3.åring .Senare Elit och Tatis Anderssons Pris för sina 15 avkommer.

 

Hip Hop ”s helsyskon som uppnått 3;års ålder Finns Galliard exp. USA SV. hoppning, Courante Tyskland SV. hoppning, +3 hoppdiplom och en gångartsdiplom.

Hip Hop blev 2.a i 4.års championatets hoppfinal."

Så står de om den vältalade hingsten på stallekeberg.se

Lite spännande! Puss o Kram på er! //Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0