På väg hem

Nu är vi påväg hem från Stefan med lilla hästen Carolien, vad kallar man en häst som heter de förresten? Kan ju inte gärna kalla den Carro? Haha.. Några förslag?

Blir o hoppa lite unghästklasser med henne nu och jobba ett tag, nästa projekt är ju redan bestämt! Snacka om motivation! De är ju verkligen de här jag vill göra! Helt grymmt och få en sån här chans, man måste ju alltid börja någonstans. Men sättet jag börjar på nu är ju faktiskt riktigt lyxigt! Nu kör vi! Dags o gå vidare!

"Jag vänder aldrig blicken bakom mig så brinn historia brinn" -Fronda

Låter de bra eller? :) //Carro
Bild på yrvädret!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Carolien.. Hmm lillen? Haha inte för att hon e så liten, men ung e hon P:

2012-05-08 @ 11:45:30
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Linn?

2012-05-10 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0