Resultat

Har faktiskt gått riktigt bra idag, ett pet i första, som Fröken Ninja själv får ta på sig, slarvmaja.. Dock tycker hon verkligen att 1m är löjligt lågt nu, och jag håller definitivt med! Känns helt ovärt o hoppa! Blir inte många 1m till! Nästa helg kör vi på högre! :)

I andra klassen hände de en olycka på framhoppningen, jag o Ninja skrittade lite innanför spåret, möter en annan häst som också skrittar (om jag inte minns fel) som tvärvänder sig om och backar upp och matar sparkar mot mig o Ninja! Fick in ett par träffar o första halta hon men bara efter 2-3 steg så släppte de! Och inte fan hade hon någon röd rosett i svansen?! Blir vansinnig ibland! Anyways, rundan börja med ett pet på 1an, för att jag var helt i ofokus pga de som hände på framhoppningen.. Sedan var 2an sådär och på 3an gick hon iväg.. Var relaterat avstånd ner till 4an där de blev trångt så hon rev de också.. Efter de skärpte vi oss och på slutet av 110-rundan gick hon helt grymmt! Älskade hästen, hon skötte sig såååå fint idag, pussar på henne! :)

//Carro


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ni var jätteduktiga!!

2012-05-05 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0