Samlar krafter!

God Morgon bloggeeeeen!
Just nu sitter jag i min säng o samlar krafter inför dagen, ska nämligen ha träning ikväll för Björne! Som jag absolut inte tänker missa oavsett feber eller halsont! No way.. Ipren och vatten så är jag fit for fight till kl 16.00 då de är Björne träning på Z-täcket i Kungälv! Ska bli spännande idag, måste fråga honom ang. helgen! Vad han tycker och sådär!

Skulle ju behöva rida Carolien och Patriks också, men måste verkligen försöka ta de försiktigt när jag är sjuk, och bara göra de jag verkligen måste. Annars blir jag aldrig frisk! Så vi får väl se vad jag orkar med! Är ju givetvis otroligt sugen på och rida Carolien idag, men som sagt min kropp säger ifrån! Ska dock göra mitt bästa för o rida en liten sväng o se om ni kan få lite bilder! För de gissar jag att ni vill ha! ;)

Idag får ni också filmer från helgens tävlingar! Åtminstone från en av dagarna, vilken har jag inte bestämt ännu! Vilken vill ni se först? Patriks eller United? ;)

Puss o Kram på er //Caroline

                                  

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg:)

2012-05-08 @ 09:28:53
URL: http://dressyrfux.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg:)

2012-05-08 @ 09:29:24
URL: http://dressyrfux.blogg.se/
Postat av: Hanna

United ;)

2012-05-08 @ 16:39:15
Postat av: Anonym

United ;)

2012-05-08 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0